pondelok, 20. augusta 2012

Essence - Wanna Kiss? + OPI - Teenage Dream a trojuholníková manikúra

V poslednej dobe prežívam menšiu krízu a nemám veľmi chuť nosiť na nechtoch výrazné farby. Chcela som si nechty nalakovať nejakým nude lakom, ale keďže nezvyknem nosiť na nechtoch takéto farby, žiadny schopný sa v mojej zbierke nenašiel. Musela som teda improvizovať a vyhrabala som Essence - Wanna Kiss?, ktorý sa, bohužiaľ, nedá zohnať už nikde. V mojej fľaštičke sa nachádza už len asi polovica pôvodného objemu, lak zhustol a "zlepkavel", takže lakovanie nebola práve prechádzka ružovou záhradou. Našťastie, žiadne žuvačkoidné ťahanie sa nekonalo, čo prispelo k šťastnému koncu. Juchú!

S jednofarebnými nechtami som vydržala pol dňa a už podvečer som rozmýšľala, čim ich oživiť. Najprv som mala v pláne pretrieť všetky Teenage Dream-om od OPI, potom som si však predstavila to namáhavé odlakovávanie glitrových lakov a návrh som zamietla. Vzala som teda do rúk pásku na nechty, vytvorila ňou dole pri kožtičke malé trojuholníčky, pretrela dvomi vrstvami glitrového laku a pásky strhla. Nechcela som, aby to bolo až moc nudné, preto som ukazovák pretrela celý a moju jednoduchú a rýchlu manikúru to pekne oživilo :)

Milé dámy, prichádza lavína fotiek! Tri, dva, jedna, teraz!!!









34 komentárov:

  1. decentní a přesto krásně oživené nehty:) mně se to líbí.. a moc!:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, o to mi išlo, aby to malo ešte taký nude nádych :P

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. pozývam ťa na moju giweaway tu ešte ;) http://natsnailart.blogspot.sk/2012/08/matrioskova-giweaway.html

      Odstrániť
  3. Krasa!!! Mala by som sa dat liecit, zacina sa mi celkom pozdavat ruzova... :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Aaaaaaa ja som to vedela, že sa mi podarí ťa zlomiť :P Alebo aspoň nalomiť :P

      Odstrániť
    2. Ty a moj frajer, to vase nalomenie... ach, ked uz, co ked frajera lubim a ty si moja oblubena blogerka.. tato jemna ruzova sa mi lubi :) Ale len trosilinku a viac zo mna nedostanes!!! :D

      Odstrániť
    3. Aj jemu sa páčia ružové nechty? Pamätám si, keď si hovorila zásadne nie na hociakú ružovú, takže tvoje nikdy už neberiem vážne :D Obľúbená bloggerka??? Jéééééééééééj :)

      Odstrániť
    4. No jasne ze oblubena.. Nie kazdeho tak otravujem svojimi komentarmi ako teba :D :P No a ohladom tej ruzovej... tuto akceptujem, ale ine odtiene su furt fuj a ble pre mna.. ano, aj jemu sa paci ruzova na babach.. no len mne nie :D

      Odstrániť
    5. Verím tomu, že spoločnými silami ťa presvedčíme :D

      Odstrániť
  4. Veľmi krásne-ženské a nežné :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten opi je nadherny! Aj ja chcem :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je krásny, dokonca aj to hrôzostrašné odlakovávanie som mu ochotná odpustiť :P

      Odstrániť
  6. Tak to je moc pěkný:)) Jemný a něžný:))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krasne krasne!!! milujem takuto svetlulinko ruzovu a ten OPI trblietavy je na tom dokonaly! <3
    Wanna kiss som mala aj ja, nasla som mierne ruzovejsiu nahradu za jedno euro v stanku v obchodnom dome:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa veľmi páči táto kombinácia, asi ju budem nosiť častejšie :) Mne sa práve na Wanna Kiss páči, že je taký až takmer biely, ale už čoskoro budem musieť zaň zháňať náhradu aj ja.

      Odstrániť
  8. To vypadá moc hezky :), na oživení nehtů je tenhle lak jako dělaný :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to teda hej, dokáže oživiť každú manikúru :)

      Odstrániť
  9. decentné a napriek tomu úžasne efektné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. pekne pekne aj za mna! :) aj ja mam ten opi a tiez ho kombinujem s jemnou ruzovou iba :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marti, ty ešte aj žiješ? :P Hej hej, s ružovou je úplne krásny :)

      Odstrániť
    2. uz zijeeeeeeeeeem :D:D:D od pondelka som spat :D

      Odstrániť
  11. Ten OPI lak je krasny. Cela manikura je taka pekna dievcensky posobiaca :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, presne na takú som mala náladu :)

      Odstrániť